Diskuse

Glosy 22.týden

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

phoebe79

4. 6. 2008 14:36
ach jo

Nelze srovnávat divadelníky s jinou sférou už právě proto, že Praha byla vždy zářným příkladem kulturního života a na to jsem byla vždy hrdá. Spousta divadel má výborné jméno a ohlas, a dřela na sobě, leč i tak s grantovou politikou může být brzo po nich ( Dejvice, Zábradlí,atd. ) leda by se zaprodala pár komerčníma blábolama v repertoáru, nebo nakonec všemi;-(;-(;-(;-(

0 0
možnosti

vodní želva

4. 6. 2008 10:43
Napsal jste provládní článek,

Váš názor Vám neberu, ale napsal jste : "Pražští divadelníci byli neklidní a demonstrovali, občané podepisovali masově petici a ani zbla netušili, oč se jedná". Mám pochyby o tom, jestli zbla tušíte oč se jedná. Vy tady tvrdíte, že desetitisíce lidí jsou cvičené opice, ale Vy tu pravdu znáte naprosto dokonale. Omluvím se Vám v případě, že mě přesvědčíte, že se v tom prostředí pohybujete, že znáte přesně, co požadují obě skupiny, že víte, kdo udělal levou a kdo ne.  V případě, že problém znáte pouze z médií, tak Vás upozorňuji, že jsem schopen vyplodit tendenční článek na druhou stranu a to o tom problému skoro nic nevím. Prostě si vezmu pár novinových článků, které se zastávají divadelníků a nějak to splácám dohromady.

0 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 799x
Jsem uchváceným pozorovatelem a obdivovatelem života ve všech jeho podivnostech, celé jeho palety barev a škále chutí. Pokud mne něco zaujme, snažím se o to podělit s jinými. Mé krédo: Invita invidia!