Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

za mě karma ,ods jsem volil,volím a budu volitR^

5 3
možnosti
KS

......i kdyby již bylo vše odkloněno a na chleba nebylo.

6 0
možnosti
JK

J49a62n 70K36v34a43p17i15l

31. 1. 2014 14:14

Také jste se formálně podílel na uvedených "nedostatcích",už jen tím,že jste byl ticho a

trpně přihlížel.Nevím,zda se mohu nazvat "pravičákem",ale určitě nejsem "levičák".ODS

je pro mne nevolitelná a mrtvá.Nedokázala si ani nyní otevřeně přiznat své chyby,omyly,

vnitřně se obrodit.Spíše to vypadá na další pokus dát do čela "pana čistého"a ostatní nechat při starém.

5 3
možnosti
MP

Dovedl bych odpustit, kdyby se ODS vrátila k původnímu programu. Podporovat drobné živnostníky a hlavně zemědělce, mít promyšlenou dobrou reformu zdravotnictví. A to nejdůležitější-co nejdříve referendum o euru a výstupu z EU. Pan Zahradil však řekl, že ODS nechce z EU odejít. V tom případě adieu...

5 2
možnosti
Foto

ODS samozřejmě z EU odejít nechce, to by pan Zahradil přišel o plné korýtko.

4 3
možnosti
Foto

Pane autore, zapomněl jste doplnit poslední větu:

"A to se mi na mně samotném líbí nejvíc."

Pak bude mít Váš článek ten správný říz.

2 0
možnosti
VK

Děkuji za upozornění :-) Máte pravdu, že si za svým pohledem na svět stojím, abych si sám sebe mohl vážit.

3 1
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 799x
Jsem uchváceným pozorovatelem a obdivovatelem života ve všech jeho podivnostech, celé jeho palety barev a škále chutí. Pokud mne něco zaujme, snažím se o to podělit s jinými. Mé krédo: Invita invidia!